Avkoppling med babymassage.

På babymassagen
Idag var vi på sista omgången på babymassagen. Det har varit vid 3 tillfällen, men tyvärr missade jag första gången och jag skyller detta på amningshjärnan såklart. Asså man glömmer allt nu för tiden och det är viktigt att jag skriver in allt i kalendern med påminnelse för att det inte ska missas.

I alla fall så var vi på detta idag och det är så otroligt mysigt. Jag tycker att alla nyblivna föräldrar som får möjlighet att gå på detta ska ta den chansen. Här är det i alla fall gratis och vi var väl ett par stycken som anmält sej. Dock har det bara varit jag och två andra mammor de gånger jag har varit där.

Bebisarna blir så himla mjuka och goa i skinnet av oljan som man har när man masserar. Lilla E tycker i alla fall att det är väldigt mysigt att få bli ompysslad av mamma. Jag gör ju klart för henne varje gång det masseras, att hon allt ska få ge tillbaks detta en vacker dag. Men faktiskt så är det rätt avkopplande för mej också att sitta och mysa med min lilla bebis. Jepp, å förhoppningsvis är jag tillräckligt redig för att fortsätta här hemma. Men känner jag mej själv rätt så vet jag ju hur det blir med den saken.


Kommentarer
Postat av: mamsen

varför stoppar du in den där nappen

2012-03-06 @ 18:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0