Vilken dag & vilken kväll!!!



Va, vilken dag vi fick. Härligt väder och härligt sällskap.
Först styrde jag och ungarna kosan mot Askim för att hälsa på en av mammorna i fikagruppen. Trots att det var trdje gången och att jag hade gps'en på så lyckades jag snurra till det och köra fel. Det säger rätt mycket om mitt köra-bil-sinne va ;) Hon hade bakat så goda scones som hon bjussade på, väldigt gott.

Svängde förbi hos Frida en snabbis för att diskutera morgondagen innan det var dags att fortsätta hemåt. Hemma käkade vi lite middag å så innan jag åkte och hämtade upp Maria på hennes jobb. Sen drog vi in till stan för att se Snow white and the huntsman. Den var jättebra ju. Spännande och mysig och alltihopa. En film precis i min smak. Kvällen avslutades med en fantastiskt utsikt över stan och en fantastisk himmel. En härlig kväll må jag säga.

bergakungenbio

Nope, nu ropar sängen på mej. Dags att sussa, det kommer ju en dag imorgon också. Go natt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0