Besök från ostkusten

Kom nyss hem efter att ha hämtat sambon på flygplatsen och har bara ätit lite middag innan jag slog mej ner på soffan. Sambon har i alla fall varit på sydligare breddgrader i nästan en vecka och jag måste säga att det faktiskt har varit lite gött emellanåt trots att jag har saknat honom också såklart.

I helgen hade jag i alla fall besök av en vän som tog bilen tvärs över landet för att komma och bo hos mej och ongarna i två nätter. Vi hade mycket trevligt måste jag säga och dagarna tillbringades både i slottis och på Liseberg. Jajjemej, vi fick oss en tur till Lisse. Vi trodde först inte att vädret skulle tillåta det, men joho då. Hela lördagen gick åt till att strosa runt bland karuseller och spunnet socker. Riktigt mysigt var det och ungarna var helt vilda.
Dom åkte hem igen i söndags och resten av dagarna har liksom bara flutit på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0