Min 2*-onde födelsedag!

Hej på er!!

 

Idag firar jag min 2*-onde födelsedag i strålande solsken. Av någon konstigt anledning så är det alltid (och då menar jag alltid) sol på min födelsedag. Ingen är gladare än jag. Såå hur han man firat?

 

Jodå, imorse blev jag väckt av en sjungande (snart) sexåring, som även hade slagit in finfina presenter som hon gjort på dagis. Gullunge där! Efter det flöt allt på som vanligt.
Efter att dagislämning och sånt var avklarat så åkte jag och mötte upp min kära mormor för att köpa målarfärg till hennes sovrum som ska få sej en total makeover. Jag ska hjälpa till med målningen har jag lovat.
Sen bjöd hon på thaimat (oh good lord! va gött det var) och innan våra vägar skiljdes åt så strosade vi runt ett varv på Ikea. Det blev en blomma till altanen som mormor tyckte jag kunde få eftersom jag fyller år och så köpte jag en solcellsflamingo som får stå i trädgården och lysa om kvällarna. Så fiiint!!!

 

Sambon överraskade mej redan igår med ett nytt soffbord som jag ville ha. Jag vet inte vad det har tagit åt honom. Haha!!

 

Tidigare ikväll kom mamma hit och fikade med oss på altanen i kvällssolen. Hur mysigt som helst. Jag fick en ny lampa till sovrummet och fina nya skålar som hon slagit in fint i rosa papper. Jag tror att alla blir lite sådär barnsligt pirriga när dom får presenter, i alla fall jag. Hehe!! Även en kruka med lite fina blommor till altanen hade hon med sej. Tack igen rara mamsen <3

 

När barnen låg i säng och lugnet hade spridit sej i huset så blev det glass och jordgubbar för mej och prinsen, innan jag slocknade på soffan. Haha!! Min dag har i alla fall varit hur bra som helst. Tack för mej och god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0