Lördag, Med kollegorna på räkbåten

Hade grymt kul i lördags måste jag säga. Jag var med jobbet och åkte räkbåt ut i skärgården. Tyvärr blåste det ju rätt kraftigt så vi höll oss mest inomhus(båts?).
Det funkade som så att det dukades upp en trevlig skaldjursbuffé, dock såg jag inte röken av den eftersom jag åt ryggbiff med potatisgratäng och fetaostfylld paprika. Mycket smarrigt!! Personalen på båten dansade och sjöng och det var riktigt sköj. Dom var ju grymt duktiga och bjöd verkligen på sej själva. Jag fick till och med hällt i mej lite vin, tjosan så trevligt. Haha!! Lyckad kväll vart det i alla fall som avslutades rätt tidigt, men ändå. Det var kul så länge det varade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0