This week, so far.

Måndag: Klippte katten. Det var dags för sommarfrisyr på den rackarn.
 
Tisdag: Ja va gjorde jag i tisdags. Det var härligt väder, varmt å gott och jag var på backaplan en sväng. Sedan hängde vi lite vid poolen innan det var dags för tårta hemma hos Garcia's.
 
Onsdag: Det var igår det. Då hängde vi lite på altanen en sväng, innan vi senare tog oss till poolen (då också) för ett dopp. L dök och hade sej, hon är för rolig.
 
Idag Torsdag: L blev uppraggad av sin dagisavdelning när dom gick förbi här utanför i morse. Dom skulle hem till fröken på poolparty. Hur kul som helst ju. Sista dagen för min lilla loppa idag. Hon är ju stor tjej nu och det är dags att börja skolan till hösten. *snyft*
Nu ska vi ta oss ut i solen Mini och jag. Ha en fin dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0