Ostkusten here I come!!

Då försöker vi igen. Skrev ett fint inlägg förut med bilder och allt från mobilen men det försvann :-o
 
Igår morse packade jag in mej och tjejerna i bilen för att sticka iväg på en roadtrip. GPS'en var inställd på Oskarshamn och efter 4,5 timmes bilfärd så var vi äntligen hemma hos Tess med familj.
 
Efter att vi hade picknickat lite på en filt i trädgården så tog vi bilen och åkte till en liten sjö där barnen fick bada och leka lite. Solen sken och det var varmt. Hur gött som helst.
Dagen avslutades med grillning på deras altan och jag åt nog både en och två bitar för mycket. Haha!!
När ungarna lagt sej så blev det film i soffan. Nån komedi som vi somnade gott till både jag och Tess.
 
 

Idag tog vi oss till centrum där vi först käkade lunch på ett ställe som hette Cofféhouse. Åh va gott det var. Jag och Tess delade på en tacowrap med het kyckling, bulgur och nån salsa-aioli i. Det måste jag göra hemma nån gång. Sen åkte vi till en jättefin lekplats där barnen fick springa av sej lite och åka linbana. Ännu en härlig dag har vi haft och varmt har det varit.
 
Nu står maten framdukad och det är dags att slå sej ner vid bordet. Tacos it is. Till kvällen blir det väl skitsnack och nått glas vin kanske.
 
Tja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0