Min tur

Kom nyss hem efter att ha varit och lämnat av mamma och pappa på flygplatsen. Om exakt två veckor är det vår tur. Då sitter jag och hela min lilla familj på planet på väg till Rom. Gud som jag längtar. Jag behöver sol, jag behöver värme. De senaste veckorna har tempen nere i Italy legat på ca 32-33 grader, det är ju typ bara 15-17 grader varmare än vad vi har här hemma. Hoppas det håller i sej tills vi kommer ner. Dock har ju solen vågat sej fram här på hemmaplan idag också så det är kortbrallorna på som gäller.

Medans stora tjejen är hos en kompis och leker så tänkte jag ta mej en stund på altanen. Senare ska vi möta upp min jobbarkompis Jenny för en tur i slottis. Skönt att komma ut lite.

Hoppas ni har en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0