Födelsedagsfest!

Igår hade vi folk hemma på lite grillning och tårta och allmänt kalasande.
Min familj och sambons familj var samlade och det är alltid lika trevligt. Fick massa fint och bra att ha.
 
Fick en markis till framsidan, najs. Ett par rosa utestolar i plast, balla som tusan och mycket najs att ha. En superfin blus fick jag och en läcker dörrstopp som jag hade spanat in. En stor kruka till altanen med en blomma i. Ett skohorn, haha i form av en högklackad sko.
 
En kanonkväll hade vi, med god mat och mumsig tårta och trevligt sällskap. Fint väder var det ju också, som vanligt. Kom en liten skur där, men då var det dags att flytta inomhus.
Minns inte när sista gästerna drog med jag gick väl och la mej vid fyra, då efter att jag röjt undan det värsta stöket. Ja, jag är för redig. Haha!!
 
Tack till er som var med ♥

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nice! Liknande dörrstopp ska vi oxå skaffa till övervåningen. Skitfina! <3 Må bra ida elle?

2012-07-08 @ 11:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0