Gårdagen

Halloj!!
Tänkte jag skulle slänga in lite bilder från gårdagen bara. Vi gjorde väl inget speciellt så. Jag var en stund på Öppna med massa goa mammor å deras söta kids. När jag hämtat L från dagis gick vi hem och åt lite, sen lekte vi med Play Doh. Jag brukar aldrig sitta med å leka men gjorde det nu då E ändå låg å sov. Jag tycker man blir så äcklig om händerna, men det var faktiskt lite kul. L sa att vi skulle göra en saga om en groda som träffade en gubbe och så åt dom glass, haha!! Så det fick det bli.



Kvällen tillbringades med ett grymt svettigt zumbapass, sen hem å sova på soffan. Våran lilla duktiga bebis sov såå gott. 21.40-05.30 var första passet, sen fick hon mat å sov ytterligare ett par timmar. Redig tjej.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Precis, jag hade en storebror och vi lekte väl för vi hade inget val men jag önskade mig alltid en syster(fick dock ingen, utan en lillebror när jag fyllde 12). Så du gick över 1 dag med första och 7 dagar med andra. det var ju lite ovanligt(?!). Man brukar väl få tidigare.=) Alla jag känner har fått andra barnet några dagar tidigare=)



Jag gick över 2 dagar med Alicia =)

Det blir 3 år emellan. Det är 5 år emellan dina flickor va?

2012-01-27 @ 20:27:28
URL: http://blogg.mama.nu/isbell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0