Igår och idag

Men jösses va dagarna går. Jag hänger inte riktigt med här jue.

För att köra en liten update, så kan vi ju börja med gårdagen då.
Jag lämnade lillan på dagis lite sent som vanligt, typ en timma bara haha och efter det gick jag och min lilla bebis som sov gott i vagnen till öppna förskolan. Det var ju inte helt lätt då vägarna förvandlats till isbana under natten. Till slut kom jag fram i alla fall och fick gjort avgjutningar av lillans händer och fossingar.

Det blev inget Ikea efteråt utan vi gick hem istället. Tog det mest bara lugnt en stund innan det var dags att hämta på dagis igen. Hann knappt hoppa ur bilen innan jag såg L komma gåendes mot mej. Hon hade gjort sej iordning och tagit alla sina saker som skulle med hem. Jag var lite sen som vanligt så hon hade fått vänta en stund på verandan. Så redig tjej man har.
Sen åkte vi i alla fall hem till Frida där vi blev bjudna på middag som hennes kille lagade. Varför är det alltid så gott att äta borta?! Sen satt vi och tjötade lite å så. Minstingen sov ju i stort sett hela tiden.

Sen vart det gasen i botten hem igen där Maria väntade. Lillan skulle åka med henne hem och sova över, som hon tjatat om detta. Haha!!! Hon var så nöjd så min lilla gojting. Så i morse blev det en lugn frukost med en sovande bebis bredvid mej.
När Lillan sen kom hem igen så blev det en liten promenix med vagn å cykel. En sväng hem till mamma och pappa och sen en tur till lekplatsen. När vi kom in tog vi oss en kopp varm choklad med vispgrädde. Hur gott är inte det då?!

Nu tar vi det lite chill jag och sambon och vår lilla bebis i soffan. Stora tjejen har gått och lagt sej. Daggan imorgon ju.

Lite pics nudå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0