Universeum och Utflykt

Då jag inte hunnit med att blogga något under helgen så kommer här en liten summering av min lördag och söndag.

Gårdagen tillbringades tillsammans med syrran och hennes kids på Universeum. Vi hade med lite fika och så och hade allmänt trevligt när vi gick vattnets väg, kollade på hajen Herman och svettades och blev blöta av regn tillsammans med apor, sköldpaddor och annat i regnskogen. Barnen verkade roade i alla fall och det var ju faktiskt hela poängen. Kvällen tillbringades hemma hos oss med pizza och fika och sedan slappande i soffan.




Idag efter ett par timmars latande så bestämde jag å syrran att vi skulle ta med ungarna till skogen på lite utflykt. Så jag gjorde kakao å köpte fralla å så traskade vi. Hade en liten mysig stund på utsiktsberget med fika innan vi gick hem igen. Resten av kvällen har tillbringats hemma bara.

Nu har jag suttit en stund med en skrattande bebis som har pratat å jollrat en massa. Så himla go. Men nu ska även vi tänka på refrängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0