Hit och dit

Känns som att vi flängt omkring en del idag.

Dagen började med att jag vaknade av mej själv 06.30 med sprängfyllda boobs a'la Dolly. Där fick jag för att jag skulle testa flaskan på lillan. Tänkte hon kanske skulle bli mer mätt och nöjd om hon fick på flaskan och jodå. Typ 7 timmar sov hon min lilla skrott.
Klockan 9.30 hade vi tid på bvc för standardkoll, alltså vägning och mätning bland annat. 5915 gram visade vågen och hela 60.5 cm lång. Sweet lord va hon växer vår lilla buse.

Direkt efter bvc så drog jag och mina små troll hem till Tina, en helskön morsi (som jag träffade under graviditeten med E) och tillbringade nån timma där tillsammans med ytterligare 3 andra morsis och bara tryckte i mej onyttigheter. Gött!! Lillan var lite blyg till en början, men det släppte sen.

Lite väl sena iväg kanske så var det ju dags att åka till simskolan. När vi väl kom fram halvt ihjälstressade så fick vi veta att vi var 20 minuter tidiga (ooh kors i taket). Det har nog aldrig hänt förut.

När vi väl kom hem igen så var det ju middagsdags. Tacos blev det idag. Det går alltid hem och är ju så himlans gött. Medans pappan i familjen satt och slösurfade lite så tog jag med mej flickorna och gick till mami en snabbis. 

Kvällen avslutas nu i lugn och ro med soffhäng framför tv:n 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0