7:e februari

Idag har jag och E varit en sväng på mitt jobb och tjingsat lite. Vi fick med oss Kärstin till Ikea för en lunch. Hann även med att kika runt en snabbis och jag hittar ju alltid en hel del prylar som jag vill ha. Dock är jag ruskigt fattig så det är shoppingstopp för min del. Ska till tandläkaren på torsdag också, jippie. Sjukt kul att lägga pengar på, nooot. Dessutom så har jag nog ett gäng hål tror jag. Ajajaj!!

Skulle egentligen ha tränat Sh'bam idag ju, men jag får hoppa det då det är möte i skolan som L ska börja i till hösten *snyft*. Blir lite svårt att lösa det med kidsen så det blir till att stanna hemma, så får F gå dit själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0