Nytt i ugglefamiljen

Halli hallå!!!

Då har man ännu en gång varit lite kass på uppdateringsfronten.

Var ju på 30-årsgalej i lördags vilket var himla trevligt. God mat och annat mums bjöds det på. Grabbarna drack öl å Wirre och blev la rätt goa till slut. Singstar var ett faktum och det kollades även på Mello såklart och ungarna var som galna. Loreen ägde kan man säga.
En riktigt trevlig kväll som vi får tack Maria å Patte för.


Igår började jag dagen med att sova middag. Bebis hade sovit lite halvkasst och varit vaken många gånger under natten så det behövdes. 2½ timma sov hon på mitt bröst nere i soffan. Så himla mysigt!
Senare gick jag med L och lämnade henne hos en kompis och gick därefter vidare hem till syrran. Sen satt vi där ett par timmar å tjöta innan det var dags att röra sej hemåt.
Väl hemma blev det lite middag för min del för att sedan hämta L igen.



På kvällen kom ju barnens farmor förbi. Hon hade med sej en ny ugglemössa, till stora tjejen den här gången och hon blev såå glad.



Det var den updaten det, nu sover E och vi ska åka till dagis och hämta L sen blir det veckohandling på Coop.
Ha det najs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0