En dag på muséet!

Tog med barnen och drog en sväng till Naturhistoriska muséet idag och mötte upp ett gäng andra mamas med deras kottar.

Innan vi gick in å kikade på alla djur så var det lite pyssel i entrén där ungarna fick göra teckningar och stämpla olika djurspår. Det tyckte dom va roligt. Sen kikade vi runt bland noshörningar(en) och ugglor m.m...Den stackars noshöringen hade för övrigt blivit bestulen på sitt ena horn. Vem f*n gör nått sånt??? Störda människa!!

Efter rundvandrningen så tog vi en fika på caféet som ligger där.

Notis till mej själv: Ta med eget fika nästa gång. För där fanns inte mycket.


Haha, när jag kom hem kom jag på att jag hade glömt 2 soppåsar med gamla blöjor bakom grannens bil på parkeringen. Haha, nån stackare hade ju plockat bort dom i alla fall. Haha!! Hade han bara vetat vilken ruta han skulle parkera i så hade jag inte behövt backa ut bilen för att få in mini och då hade jag aldrig glömt påsarna. Så hoppas det var rätt gobbajä*vel som fick ta hand om skita...Mohahahaaaargh!!! *Morr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0