12 år tillsammans!

Visst var vi söta?!


Jaa minsann, tiden går otroligt fort. Idag firar jag och Prinsen hela 12 år tillsammans. Tänk, det är ju helt sjukt egentligen. *Skakar på huvudet* Det blir liksom rätt tydligt att tiden inte står stilla och vi är baskenimej inte så unga längre.

På 12 år hinner man med en del, men det bästa av allt är ju helt klart våra två fina små döttrar som vi fått. Det trodde vi minsann inte när vi hängde där på centrum med våra moppar och rökte och tyckte vi var allmänt coola. Haha, det trodde nog ingen. 

Folk omkring oss börjar tjata om giftermål, haha vi får väl se. Jag börjar faktiskt bli lite sugen men det dröjer nog ett tag till. Han får spara först. Gifta mej har jag bara tänkt göra en gång i livet och då vill jag ju ha en feeet ring också, Haha!!

Hur har vi firat då?...Det har vi faktiskt inte. Brukar inte göra det direkt, men prinsen kom hem tidigare från jobbet och vi åt middag tillsammans, sen så blev det film och allmänt mys nu innan läggdags.

Natti på er!!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Grattis=) Så söta!

2012-02-08 @ 12:16:28
URL: http://blogg.mama.nu/isbell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0