Today


Tjaa!!
 
Sitter å kollar på det dära programmet På bar gärning. Vissa scener blir jag riktigt upprörd av fastän jag vet att det är påhitt, för man vet ju att trots att det är skådespel så händer ju sånt faktiskt i verkligheten på andra platser.
Rätt intressant program faktiskt. Sitter ofta och grinar en skvätt åt dessa få fina människor som faktiskt ingriper när dom ser något som så uppenbart är fel. Barn och ungdomar som mobbar, djur som behandlas felaktigt eller som en annan gång när förbipasserande på en parkering lurades att en bebis satt och gallskrek instängd i en varm bil mitt i sommaren och INGEN gjorde något. Det tog riktigt lång tid innan någon tittade lite extra och stannade till ens. Det gjorde riktigt ont i hjärtat att se hur folk fullkomligt sket i det skrikande barnet.
 
 
Jaja, nu till nått annat. Dagen har tillbringats med min mamma och E. Var i sisjön en sväng och köpte bland annat en dyna till lilla E's tripptrapp-stol, en käck pipmugg som det var specialpris på slank också ner. Oops! Sen vidare till plantagen där jag köpte en rosa utekruka som säkert kommer till användning till våren. Jag längtar till våren.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ella

Vilken fin dyna!! :-) vart är den köpt?

Svar: Visst är den tjusig! Den är köpt på barnens hus, men jag tror att det finns hos dom flesta stokke-återförsäljarna.
Elle

2012-09-02 @ 19:53:35
URL: http://ellaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0