Dags för semester!

Imorgon börjar semestern på riktigt. Då drar vi söderut, närmare bestämt till Italien. Det är fjärde gången nu som jag åker ner till vårat lilla paradis. Packningen är i full gång och hjärncellerna får samarbeta som aldrig förr för att komma ihåg allt som ska kommas ihåg.
 
Det är så mycket jag ser fram emot att göra där nere. Vi ska äta många många glassar på bästa gelaterian.
Vi ska sola och bada en massa, leka på stranden, E ska säkert smaka på sanden. Vi ska äta massa onyttigt och säkert dricka massa gott :-D
Vi ska gå på marknad, ojojoj det är nog den jag ser fram emot allra mest. Shoppiiing!!
 
Åh va det ska bli härligt!!! Dock lär det ju bli ett par lugna dagar på bloggen, men jag lovar att jag ska försöka slänga in nått litet inlägg ibland.
 
Puuuss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0