Vi tog oss en liten promme igår innan det ...

mms_img784797885 (MMS)

Vi tog oss en liten promme igår innan det var dags för L att gå å lägga sej. Solen sken och det var allmänt friskt å gott ute. Det där gör vi alldeles för sällan asså, men jag hoppas på en ändring. Nu sitter jag och ammar min lilla going och jag har precis duschat. Kändes lite risky, då vi har gubbar på vinden som byter taket på huset. Så har dom tagit bort hela anslutningen till ventilen i taket ovanför vår dusch, så där är hål rätt upp i stort sett. Mysko att duscha och samtidigt höra dom tjöta. Jaja det gick ju bra i alla fall. Sen om en stund ska jag åka och handla tänkte jag. Lika bra att få det gjort innan jag hämtar stora tjejen ju. Blir eventuellt en snabb sväng till backaplan också, vi får se. Ha en fin dag nu. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0