Tripp till skogen!



Igår var det ju helt okej väder ändå, så medans prinsen tvättade bilarna så begav jag och tjejerna oss till skogen på lite utflykt. Det finns mycket spännande att titta på. Olika små konstiga kryp och skojiga växter. L plockade en trädsvamp som hon ville ta med hem efter att jag berättade att vi pysslade med dom på dagis när jag var liten. (Min mormor har fortfarande sin hängandes på köksväggen)
Vi såg även en ekorre långt in i skogen som hoppade från gren till gren. Jösses som han svingade sej. Såg riktigt farligt ut vissa gånger. Men den klarade det så fint så och vi följde honom en bra bit på hans vandring bland trädtopparna. Sen gick vi vidare till utsiktsplatsen och satte oss å fikade lite. Efter att ha kämpat oss upp och ner för flertalet backar så var vi i alla fall ute ur skogen igen och stannade till på lekplatsen en stund innan vi gick hemåt igen.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hon blir 5mån nu den 10 Maj! :) Din då? Ser att du har en Diva, är du nöjd med den? Har vart sugen på den jag med. Den är ju så fin! Och verkar smidig!

2012-05-01 @ 13:52:27
URL: http://frejasmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0