Påskafton

Jag är inte den som firar påsken direkt, men något skoj måste man ju hitta på. Så imorse målade vi lite ägg och så hade vi ju äggjakt. Det är bara för att vi har barn, annars hade jag aldrig vart så käck. L har varit påskkärring och flög iväg en sväng hem till sin gammelfarmor på krattan, där hon fick ett påskägg och massa annat jox.

Ikväll har vi inget planerat förutom att det såklart blir en sväng till påskbrasan, antagligen tillsammans med syrran och hennes familj. Det brukar alltid vara lite mysigt och så avslutas det med fyrverkerier.




Just det ja, igår var vi hemma hos mamma och pappa. Där åt vi tacos och så hade mamma bakat nån smarrig kaka med kokos grädde och hallon. Ock ock ock, där åt jag kanske några bitar för mycket. Haha, innan vi gick hemifrån så stog jag och sa till mej själv att jag max skulle äta 5 godisbitar. Hohoho, trodde jag på det själv? Det gick inte så bra som ni förstår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0