Nattgäst

Hej hopp!!

Shit vilken natt. E vaknade nog varannan timma hela natten och var allmänt ledsen och missnöjd. Det gör verkligen ont i mammahjärtat när inget man försöker med är till någon tröst. Brösten kändes tomma och gjorde inte alls som hon ville. Efter att jag fått henne att klämma ur sej ett lass och lite luft vid halv sex så somnade hon om gott i sängen och lät mamma sova ca 2 timmar till innan det var dags att stiga upp.
Lite tidigare fick det bli idag då det var lite påskfirande på dagis. Alltså var det en glad och sprallig liten påskkärring jag gick iväg med imorse. Så söt!!

Sen som vanligt på onsdagar så var vi en sväng på L's simskola. Hon gör framsteg min rediga tjej. Det blir gött sen när poolen öppnar och hon kan simma utan puffar. Längtar så.

För övrigt så har vi en nattgäst här hemma idag. Det är min stora systerdotter som ligger över. Riktigt mysigt hade vi det med kakao med vispgrädde och macka. Sen avslutades det med kli och kläm framför Grey's i soffan tills vi båda slocknade. Haha, det gäller ju att ta tillfället i akt. Sambon har ju blivit allmänt slapp på kli och kläm-fronten. Nån som känner honom kan ju kanske säga åt honom (utan att få det att verka som att det kommer ifrån mej). Haha!!

Nu ska jag hoppa i säng men min kära man innan bebisen vill ha boob igen. Natti!



Måste passa på att gratulera min fina vän till lille gossen som föddes imorse. Som jag sagt innan gumman, jag är sååå stolt över dej och grattis till en välskapt och otroligt söt lillprins. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0