Frissan!!

Hallii!!

Idag har jag varit hos frissan. Bästa är när man ska skölja och hon knådar gött i hårbotten, haha. Man får va glad för det lilla nu för tiden ;) I alla fall så blev jag jäkligt nöjd. Ingen jättedrastisk förändring men det blev en lite kallare brun ton och slingor i det plus att hon klippte upp det ganska så mycket. Så nu känns det härligt!!
I 3½ timme hängde jag hos frissan och lilla E som var med var hur snäll som helst. Först sov hon och när hon vaknade så satt hon bara och knorrade och lät sina vanliga söta läten så folk trodde väl att det var en gremling jag hade i vagnen. Hur snäll och go som helst är hon i alla fall, underbara lilla.

Skulle egentligen ha tränat sh'bam idag, men ville ju inte paja stylingen så jag avbokade. Kasst jag vet, men jag och familjen tog oss en PW istället och då kändes det inte lika surt.

Imorgon blir det till att köra mamma och pappa till flyget, dom drar ner till Italien en vecka nu. Jag vill också, hade gärna tagit en tur i juni typ men så blir det nog inte.

Nu kom prinsen med pigge, sen blir det natti natti!!

Hos frissan
Såhär snygg var man. Haha!!

Brunt med ljusa slingor
Blev så himla nöjd med färgen. Bra jobbat Carro!!

Kommentarer
Postat av: cecilia

wow! Så jäkla snyggt det blev! Riktigt nice! :)

2012-04-18 @ 11:14:07
URL: http://mammatillleon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0