Så var denna vecka också slut.

Idag har jag hunnit med ganska så mycket faktiskt. Igår var jag iväg och handlade färg till hallen på övervåningen så det stog på dagens att-göra-lista.
När jag hade målat en vägg så plingade det på dörren. Där stog mamma och Solei. Dom skulle cykla till plantagen och ville ha med oss. Så det var bara att packa ihop och byta om. Totalt onödig sväng egentligen då jag inte köpte annat än fika, men det var skönt att komma ut en sväng.

För övrigt så har jag haft sjukt ont i höfterna den här helgen. Ajajaj, det känns som att jag vill knäcka dom så ska det gå över, men det går ju inte att knäcka. Däremot knäcker det typ varjde steg jag tar och då känns det som att det hoppar till från ena skinka och upp igenom i ryggen. Aah det är så skönt va, NOT!!

Fick i alla fall målat klart omgång ett däruppe innan middagen. Snart blir det skräckfilm med Danni så målandet får avslutas imorgon. Vet inte riktigt vad jag tycker om färgen, men vad som helst är ju bättre än Pissgult. Hur f*n kan man frivilligt välja en sån kulör till sitt hem. Usch!!



För övrigt så bara älskar jag denna låten..Mmmm!!! Braa mycket braa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0