Tidsfördriv!!

FransförlängningFransförlängning
Herregud, jag har varit sjukskriven i en halv vecka och börjar känna mej lite rastlös. Så idag fastnade jag med ett mycket bra tidsfördriv. Hade väl inte tänkt ta bort dom egentligen, men nu blev det så i alla fall. Mina egna fransar var nog inne i en lite knasig period och jag kände på mej att dom kanske behöver vila. Tanken var från början att jag skulle fylla på fram till förlossningen så man är snygg då, men äh wtf. Kom på att det hade varit en otroligt bra sak för min kära sambo att unna mej när bebisen är ute istället. Japp!! klaart!!! Så får det blir. Undrar hur jag ska lägga upp det snygg för honom bara ;)

Nu ska jag byta om lite och sticka iväg på fika med 6 hääärliga tjejor.


Kommentarer
Postat av: KRISTIN

2011-09-06 @ 17:51:38
URL: http://bygganytt.blogg.se/
Postat av: stuffstuff

vore grymt om du tog en titt i min bloppis!

kram =)

2011-09-06 @ 17:57:41
URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0