Spontanitet!


Helluu!!

Nu är jag här igen. Jag har varken haft tid eller ork de senaste dagarna att blogga så då har det fått bli som det blev.
I lördags vid frukosten (spontan som jag är) så fick jag för mej att vi skulle dra till Liseberg. Jag och min lilla familj, första besöket. Sambon var inte alls lika haj på det som jag, han vill gärna planera innan och jadi-jadi. I alla fall så med mina hundögon fick jag till slut min vilja igenom. Lillan visste inget, utan det fick bli en överraskning. Lika bra så.

Vi hade i alla fall en ur-trevlig dag på Lisse jag och mina älskade. Jag åkte inte så mycket dock. En tur i slänggunga sen mådde jag fyfan. Jeeez, jag är extremt känslig för sånt där nu under graviditeten. Lillan såg också lite blek och frånvarande ut mot slutet, men det gick bra i alla fall. Hahaha!!! Sambon hade det bra och satt å svingade glatt med benen som ett litet barn. Haaahahaha!!!

Ja det var roligt i alla fall och alla var nöjda och glada när vi kom hem, framför allt Lillan. ♥

Små grodorna på lisebergJag och Lillan i slänggungan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0