Slappardag!!

Idag har jag haft lillan hemma från dagis. Vi har varit riktigt slappa, och bara legat i soffan å kollat på tv. Förutom när vi tog en paus för att äta lite mat då såklart. Eller ah, helt slapp har jag faktiskt inte varit. Har ju varit lite duktig å tvättat tre eller fyra maskiner och hängt upp. Yes serrö.

För övrigt så tror jag bannemej att jag håller på att bli förkyld. Jobbigt som bara den. Här ligger snorpapper högt och lågt, mysigt eller hur?

Såhär ser det ut hemma för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh såna dagar är ju så sköna! :) Det är skönt när man slipper stressa iväg till dagis på morgonen!

Jag "orkade" inte söka hp... Skrev ut papper för det första gravidteten, men slängde dom på en gång... Drar mig lite för sånt där krångligt. Då tog jag semester innan. Och denna gång har jag haft semester och nu snålat och tagit ut lägstanivå på sonen.

Hoppas att du inte blir mer förkyld!

2011-09-14 @ 08:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0