See ya!!!

KryckorIdag hade jag bestämt mej för att gå till läkaren med min jäkla foglossning. Ställde klockan på 6 för att gå upp å ringa så att jag kunde få en tid. Ett par timmar senare fick jag komma in till doktorn. Har nog förnekat lite att jag faktiskt inte klarar av att sköta mitt jobb ordentligt, men när bland annat barnmorskan sa till mej att hon inte tyckte jag skulle jobba mer så fick jag tänka efter.
Jag sa även till läkaren att jag kanske kunde vara sjukskriven bara halvtid eller så, men han tyckte absolut att jag skulle vara hemma heltid och vila mej och ta det lugnt. Det är med blandade känslor jag går hem alltså, men just nu känns det helt rätt när jag sitter här med en jäkla värk som bara vägrar lägga sej.

Såå, får jag min gravidpenning beviljad också så lär det ju inte bli nått jobb på ett tag. Usch va jag längtar efter bebis nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0