Rollergirl!!

En rätt så härlig dag idag ändå. Hösten är visst inte här riktigt riktigt ännu.

Efter frullen så gjorde jag och lillfis oss iordning, hoppade på våra cyklar och åkte iväg en sväng. Vi var ute efter att hitta en plan fin plats för henne att åka inlines på. Inte så lätt det där, att veta hur man ska hantera ett par rullande dojor när man har provat en gång innan som var näst intill katastrofal. Haha!! Idag gick det dock såå bra. Hon var så nöjd och jag var så stolt. Jag behövde inte hålla i henne en enda gång och jag tror det var det som underlättade det hela.




När hon hade åkt klart så tog vi en glass på torget. Där vi upptäckte att det var nått jippo med massa folk, så då blev vi ju kvar där en stund innan det blev en sväng förbi hos päronen och ett dopp i poolen. För hennes del då, jag har badat färdigt för den här säsongen tror jag.


Sen har vi väl egentligen bara varit hemma idag. Käkade lite middag, tacos. Gött som bara den. Nu är det slappisch på soffan som gäller.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sara

Sjukt fin blogg! :D



Hur är det med dig? :)

2011-09-03 @ 22:57:29
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0