Massage!!

Halli hallå!!

Sitter i soffan med min lilla going och kollar på film. Hon ska strax hoppa i säng och det borde jag ju också göra. Är så himla trött jämt och ständigt känner jag. Kan ju iofs ha att göra med att jag inte ätit järntabletter på typ 3 veckor eller mer. Undrar vad barnmorskan säger om det. Skärpning, ska nog gå å ta en nu på stört.

Idag efter att jag lämnat Lillfisen på dagis så slängde jag mej in i duschen. Gjorde mej iordning lite snabbt och tog bilen in till stan. Mötte upp Marzy och Marre på Condeco för lite lunch och efter en stund kom även Tina. Mycket trevligt hade vi där innan vi gick vidare till dagens höjdpunkt gravidmassage. Guuuud så skönt. Hade dock lite svårt att ligga på rygg där ett tag, men njutningen av massagen övervägde.
Efteråt kikade vi lite på Lindex och Kappahl. Köpte inget, utan slängde istället ett öga på klockan för att inse att tiden på bilen gått ut. Ajaj, men det var ingen fara tack å lov.


Kommentarer
Postat av: isa

Hej!!!

tack för ditt avtryck inne hos mig :)

Jo det stämmer ikea family live var vi med i nyligen samt lite andra tidningar så det kan vara båda ;) Mvh isabella

2011-09-28 @ 16:22:33
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0