Måndag

Det känns tamejtusan som att det är måndag jämt. Veckorna går så jäkla fort och vad får jag gjort?...ingenting.
Att vara sjukskriven är rätt skönt faktiskt, men rätt trist.
Min höfter har blivit mycket bättre sedan jag slutade jobba i alla fall, men vissa dagar har jag fortfarande svinont. Man får liksom känna efter varje dag man stiger upp ifall det är en bra dag eller ej.

Den här dagen blev inte alls som jag tänkt. Hade först planer på att åka raka vägen från dagis till jobbet å fixa lite grejer och sedan vidare till Jollyroom.se för att hämta ut snutten som jag beställt till bebbo. MEN, så blev det ju inte. Mådde lite konstigt när jag lämnat lillfis på dagis så det blev raka vägen hem och vila en stund istället. Men snart ska jag nog rycka upp mej och åka iväg en sväng.


Igår var jag ju förresten på jättemysig tjejkväll hemma hos en tjej som heter Tina. Vi beställde pizza och kollade på film. 8 brudar satt där å knödde framför hennes tv. Supertrevligt var det såklart!!

Haha, då alla var tjockisar så frågade pizzabudet om vi hade "Mammadag". Haha, ah just det.

Tjejkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0