En tur i haga

Heej!!

Nu är jag hemma igen efter att ha varit en sväng i haga med min kära mamma. Ojojoj, vad mina höfter och ryggen har värkt idag. Liksom molande värk hela tiden, så himla jobbigt. Men i haga är ju väldigt mysigt att bara strosa omkring så man får offra sej, helt klart.
Mamma köpte ett jättefint armband och en helmysig tube och trots att jag inte skulle köpa något så blev det ett par söta och jättegosiga manchester-byxor till knoddas. Dem är väl lite mer åt det grabbiga hållet, men är nog himla söta till en rosa liten body eller liknande om det är en tös.
Jag bara längtar så tills h*n är ute så man kan shoppa loss utan att det behöver vara massa könsneutrala plagg.
Nä, nu halkar jag in på bebistemat igen. Såå himla lätt hänt när man är gravid asså.

Grå manchesterbyxor VillervallaGrå manchesterbyxor Villervalla

 



Innan vi satte oss i bilen och åkte hem så slank vi in på Café Husaren för att få i oss lite mat. Efter att vi försäkrat oss om att det var fin kycklingfilé på kycklingspetten så tog vi det med nudlar till. Det vi fick in var sedan några seniga slemmiga bitar som i alla fall jag inte kunde äta. Mamma lyckades få ner några stycken. Jag smakade på en och lämnade sedan resterande bitar kvar på spetten. Lämnade även en liten lapp till personalen. Hallå!! Vi frågade minst tre gången om det verkligen var ren och fin filé?! Och, jaa minsann det var det. NOT!! Jäklar va sånt gör mej arg. Hade det inte varit så mycket folk så hade jag gått fram personligen, men nu lämnade jag bara en lapp som sagt. Hoppas att någon såg den i alla fall.





Nu ska jag sticka iväg och hämta min lilla godbit på dagis. Ha'de!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0