Bio

Go Afton!!

Sitter å lutar mej tillbaks i soffan en liten snabbis innan jag ska hoppa i säng. Som om det inte vore nog med foglossningen så har jag även fått träningsvärk (av någon konstig anledning) i mitt ena ben. Herregud, hur sjuttan kan jag har fått träningsvärk? Jag har inte tränat eller gjort något överdrivet jobbigt i alla fall de senaste tre veckorna,. Men men, ingenting förvånar en gravid kropp.


Ikväll har jag vart med gravida ligan på bio. Vi möttes upp på Danilo innan och käkade lite. Jag åt Pasta indiana (tror jag det hette), mycket smarrigt och det kan jag helt klart rekommendera för den som ska dit.
Filmen efteråt hette Midnatt i Paris. En lite mysig, men rätt knepig film. Jag förstod mej aldrig riktigt på handlingen, fast jag tror ändå att jag gillade den. Haha!! Ni fattar va?!

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0