Onsdag

Efter att ha varit på simskolan med Lillfis och sedan lämnat henne på dagis så sitter jag nu framför tv:n å glor. Frozen rullar på Canal + First. En nervkittlande thriller måste jag säga. Den handlar om 3 ungdomar som blir ensamma kvar fast i en sittlift när personalen går hem för veckan. Ajajaj!!! Kallt å jävligt har dom det också. Den är lite småspännande sådär och ganska så äcklig vissa stunder. Tror jag såg den med Danni tidigare i år så jag vet ju typ redan vad som ska hända.

För övrigt så håller jag på att tvätta lite, har en maskin igång nu och nästa tur blir täcke och kudde å sånt till bebisens säng. Lika bra att ha det gjort så den är redo att bäddas sen :) Hihihi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0