Dagen idag


Halli hallå!!!

Hoppas alla har haft en härlig dag. Idag har ju varit riktigt gott höstväder ute, det gillar vi.

Efter att jag lämnat lillan på dagis imorse så åkte jag till pappa å hämtade hans bil, sen åkte jag till Säve flygplats å hämtade mamma å hennes kompis och min mormor. Dom har varit nere i lägenheten å gottat sej i nästan en vecka. Längtar tills jag ska ner nästa gång. Å vet ni vad, nästa gång är vi fyra som åker ner ♥

När vi varit hemma ett tag åkte jag med mamma å pappa till Mr Johansson's å käkade lunch, pappa bjussa. Det tackar vi för. Jäkligt gott var det och jag ville aldrig sluta äta, dock låg maten typ bara halvvägs ner i strupen på dej (ont om plats asså) så jag var ju tvungen. Det är tydligen nån annan som bosatt sej i maggen på mej som ligger där å brer ut sej för att lämna så lite plats som möjligt åt allt gott som jag annars skulle kunna stoppa i mej.

Sen har jag nog faktiskt inte gjort så mycket mer vettigt idag faktiskt. Hämtat lillan på dagis såklart, gjorde mat till henne. Stekt ägg, med köttbullar och pyttipanna. Gott kanske, men till det skulle hon absolut ha HALLONSYLT. Mindre gott och inget jag skulle välja. Men men, hon åt som en galning så det var tydligen gott. Knasiga lilla tös.

Nu blir det till att inta liggposition i soffan och så blir det tv:n resten av kvällen.

19.00 Tv3, Sjukhuset
20.00 Kanal 5, SOS Västkust blandat med
20.00 Svt1, Barn till varje pris?
21.00 Tv3, Mitt stora feta syrianska bröllop

Så ser min tablå ut i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det måste vara en pojke, du ser ju knappt gravid ut fram i från =)

2011-10-24 @ 19:45:30
Postat av: kristin

tjaa... jaa, klart du får komma o hälsa på!! hade vart sköj. ebba blir ett på nyårsafton heehe...mycket kalajsande då! :) jag tar ut 5 dagar ...gaahh blir tokig på FK..måste planera om mina dagar...fattar inte mycket där...o dem har okunnig personal.

2011-10-24 @ 22:30:15
URL: http://bygganytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0