Drömma om barn

SoffmysUsch va slappa vi har varit här idag jag och lillfisen. Satt i soffan och kollade på nån film innan vi slocknade åt varsitt håll. Såå gött!! Sov väl i 1½ timma eller nått sånt innan det var dags att börja fundera på middag.
Korv Stroganoff fick det bli idag, med makaroner till. Det är helt klart göttigast. Det plus 1½ kanelbulle gjorde att jag nog växte minst 5cm till runt midjan (som för övrigt nu är ett minne blott).



Om sisådär 90 minuter ska jag i alla fall kika på Drömmen om barn. Sambon är så trött på mej och alla mina vänta barn/barn/förlossning/sjukhus-program. Haha, han får säga vad han vill. Sjukt intressant tycker jag. Framför allt så älskar jag att se små gullegryn komma till världen och det får mej att längta så jag dör litegrann.
Lillan är så söt och går å hämtar papper till mej när tårarna sprutar av längtan och av minnen av min egna förlossning, när jag för första gången hörde min lilla prinsessa skrika. Jag har förklarat att det inte är ledsna tårar som kommer så hon bara tittar på mej kärleksfullt och ler och klappar min kind. Älskade underbara unge. ♥

Kolla in magformen på bilden, har en härlig sammandragning.

Kommentarer
Postat av: Jenny med Emiliten

Hej! Snygg mage! Du undrade om om uggletyget, det har jag köpt på Etsy.com, från USA. Jag vet ingen återförsäljare men det är ganska enkelt att köpa från Etsy. Sök "flannel Valori Wells" så hittar du någon. Lycka till!



Vad spännande med bebisen!

2011-10-06 @ 19:53:01
URL: http://emiliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0