Mitt nya hängställe

Jaa, sitter just nu och surfar lite på mini i tvättstugan. Jag tror den har blivit mitt nya hängställe. Lite mysigt sådär, luktar gott och här är lugn och ro.

Pappa har ju varit här i veckan och hjälpt oss att fixa iordning. Så han och sambon har sågat, borrat å pulat på alla möjliga vis. Allt för att göra mej nöjd. Så det som är gjort nu är att vi fått upp en bänk med en ny ho och blandare och ställt in tvättmaskinen där under. Äntligen har man lite plats att vika tvätten på. Wonderful!!

Väggarna och golvet gör vi inget åt. Ska nog bara slänga upp lite kakel över bänken. Då blir det antagligen svart blankt med turkosa fogar. Haaah najs!!! Sen så sätter jag nog upp nått läckert tyg som får hänga för så man inte ser allt som står under bänken. Jepp jepp! Det låter bra va?



Tusen tack pappa för hjälpen. Detta hade aldrig blivit av om det inte var för dej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0