Mätt, jag?

Nu är det 2 timmar sedan jag tryckte i mej en fet kebabrulle. Oh lord, jag är fortfarande proppmätt. Det känns som att jag nyss svalde sista tuggan. Det kan ju kanske bero på att maten ligger å vilar mellan revbenen nånstans på mej. Jag undrar undrar hur det funkar nu egentligen när knoddas tar upp i stort sett all plats i magen...Vilken väg tar maten då? Ja det kan man ju fundera på. Haha!!

Så nu efter att ha slumrat en stund på soffan så duschade jag Lillfisen en stund så nu luktar hon hallon, mums.
Snart ska hon få i sej lite kvällsmat och sen blir det nani för henne. Duktig tjej, det blir tredje natten utan fingrarna nu. Hon ska nämligen sluta snutta (tredje gången gilt), hoppas det håller i sej den här gången bara. Det är väl upp till oss som föräldrar kanske, hur bra mutor vi kommer med.

För oss vuxna blir det film, Killers. Någon som sett den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0