Jösses säger jag bara!!

Dagen igår började väldigt bra. Vi hade lite fika för sambon som fyllt år tidigare i veckan. Han fick massa fint och han såg så stilig ut innan han åkte iväg för kvällen några timmar senare i nya pjucks å tröja å grejer. Najs!!

Jag fick ju då ta tag i städningen efter att alla gått hem. Svärmor hade fixat och gjort fint i vardagsrummet i alla fall, snäll som hon är så det slapp jag.


Trötta efter allt så åt vi lite middag å slängde oss på soffan. Kollade en stund på Nanny Mc Phee innan pappa ringde mej på mobben. Deras larm hade gått och han ville jag skulle kolla läget. Jag å lillan slängde på oss kläder och hoppade i bilen och mötte upp min svåger utanför päronen. Jodå, någon hade brutit sej in. Fy faan!! Dom hade gått igenom hela huset i lugn å ro. Jävla as!! Man blir så förbannad.

För fan asså att folk inte kan hålla sej till det som är deras eget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0