Paket från Usa!!

Idag kom det. Paketet jag väntat på. Dock behövde jag inte vänta så länge. En och en halv vecka tog det ungefär för mitt fina fina Uggletyg att ta sej från Usa och hem till mej.

Uggletyg

Nu är bara frågan, Vad ska jag göra med det? Det ska ju i slutändan bli en mysig filt till bebisen, men jag vet inte riktigt hur.
Antingen så lägger jag det dubbelt och syr på kantband runt om,
eller så skaffar jag ett fint enfärgat flanelltyg som jag har på undersidan och kantband runt.
Eller så får det helt enkelt vara som det är med insydda kanter bara. Hmm, får nog fundera på det där ett tag.

Tips kanske??


Kommentarer
Postat av: Annica

Hade jag, som dig, kunnat sy hade jag kört på enfärgat eller kanske prickigt på ena sidan och ugglorna på andra.



Duktig du är Elle!!



Kram kram

2011-10-20 @ 16:13:31
URL: http://annicajohansson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Självklarat ska du ha ett tyg på baksidan och kantband runt. Tror du kommer ångra dig annars.....

2011-10-20 @ 19:33:50
Postat av: Sanna

Fint mönster!

2011-10-23 @ 09:57:52
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0