Borta bra men hemma bäst

Puuuh, skönt att vara hemma igen. Idag är första dagen egentligen som jag varit ute å flängt på länge känns det som. Jag har varit så himla trött det senaste, men idag åkte jag med syrran en sväng.

Först var vi på MIO i frölunda å kikade lite soffa. Vi är såå inne på att skaffa ny. Skit bara att det är 8-9 veckors leveranstid. Hur man man ha det på en kampanj-möbel?? I don't get it, jäjä strunt i det. Tror jag har bestämt mej nu i alla fall efter många funderingar hit och det. Nu ska bara prinsen med å kika också så det får vi kanske klämt in imorgon.

Efter mio åkte vi vidare till Mormor och Morfar. Den lille Roffisen blev ju hela 88 bast. Shit, tänk när man är där....eller nä gör inte det :)
Dom är i alla fall heeelt underbara mina kära morföräldrar och Mormor hade dukat så fint då hon bjöd på Älggryta. Gud så gott. Jag har faktiskt aldrig ätit älg förut, men det var riktigt smarrigt.


 


Sedan, efter att vi hämtat ungar å så på dagis så drog jag å lillfis till coop å handlade lite. När det var klart kom prinsen å mötte oss så slank vi in en sväng på EM, där kunde vi utesluta alla sofforna som tidigare varit alternativ i deras sortiment i alla fall.


Nu är det bara allmänt slappt på soffa här hemma. Göötttt!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0