3 alternativ

Var å kikade lite tyger igår som jag tänkte matcha mina ugglor med. Ojojoj, inte så lätt nä. Först å främst skulle jag ju bestämma mej för vilken typ av tyg.
Till slut kom jag fram till att jersey nog är det som passar bäst till flanell. Hittade tre olika alternativ, vad tycks??


Alternativ 1, Läcker kombo, tar fram de varma tonerna i uggletyget.


Alternativ 2, Detta är nog favoriten. Samma som 1an fast andra färger som mer plockar fram det rosa och blåa i uggletyget.


Alternativ 3, Detta är ju också himla fint, fast mer på ett gulligt sätt. Frågan är om bebis ska vara gullig eller en liten tuffing. Hmm!




Jag kan verkligen inte bestämma mej. :/

Kommentarer
Postat av: Annica

Randigt är jus super!!



Jag skulle som sagt gått för 1 eller 2... 1 tror jag nog... Kan inget om tyg och vilken typ jag hade valt men du verkar ha bestämt dig, toppen!

2011-10-23 @ 00:55:07
URL: http://annicajohansson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Roligt att kika in här och se att tiden går! Bara lite drygt 3 veckor kvar för dig ju :) Eller kanske bara 1-2? ;) Min lille pojk är redan 1,5 månad på torsdag :)

Det första eller tredje tyget röstar jag på. Fast det är som du säger, tufft eller gulligt... Med det första tyget kan du ju få som två filtar i ett, när det är så olika mönster och färger! Det blir kanon vilket du än väljer tror jag :)

2011-10-23 @ 09:05:48
URL: http://livetmedmanne.wordpress.com
Postat av: kristin

helloj. ahh..snyggt. jag tycker absolut nr 1. vart har du köopt det randiga tyget? klädkällaren? vad fint tvättstugan har blivit. skall också sätta in ho där tänkte vi...vart köpte du hon? :=) kraam

2011-10-23 @ 16:05:18
URL: http://bygganytt.blogg.se/
Postat av: Frida

Helt klart tyg 2. De är från stof och stil va? måst ta mig en sväng dit:)

2011-10-23 @ 19:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0