Vecka 40 och 1 vecka kvar till BF

GravidJaa, nu är det verkligen nedräkning på hög nivå. Jag börjar bli riktigt trött på att vara gravid nu och vill helst bara får tillbaka min vanliga kropp så man kan röra sej som man brukade utan att drabbas av andnöd och dylikt.

Det känns som att den sista tiden innan bebisen bestämmer sej för att anlända kommer att kännas som en evighet. Varje natt när jag vaknar så hoppas jag på att vattnet ska gå, men icke. Suck!! Jag tror att h*n har det alldeles för bra där inne.



Bebis, lyssna noga på mamma nu.
Härmed vräker jag dej och du ska lämna ditt krypin absolut senast den 15:e november. Men du är mycket välkommen redan den 11:e. Å du, vi älskar och längtar efter dej. ♥

Kommentarer
Postat av: Susann

Å Elle är det beräknat till den 15 då är mitt lilla barnbarn 2år .Kul det hade vart om du fick samma dag . Kram Susann Bäckström

2011-11-08 @ 14:25:34
Postat av: Elle

Sv: Jaså Susann, hon är född den 15:e. Förhoppningsvis behöver jag inte vänta så länge. Man e otålig nu. Kram på dej!

2011-11-08 @ 20:00:32
URL: http://ellec.blogg.se/
Postat av: Kikan

Men åååh vad mysigt med bebis på g!! Önskar dig all lycka! Och vilken härlig blogg du har. Jag älskar bakgrunden, mums :) Kram Kikan

2011-11-09 @ 09:58:27
URL: http://hemmahoskikan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0