Neeeej!!

Jag är inte inne och föder. Nu har det börjat, när jag ringer till folk så frågar dom om det är dags, skickar jag mms tror dom det är bebisbilder. Folk ringer mej och frågar för jag inte har bloggat eller visat med på en dag. Jaa sån är tiden innan BF. Haha!! Jag förstår ju folks nyfikenhet. Men jag lovar...Ni missar inget, alla kommer att få veta tids nog när knoddas är ute. Så är det bara. Haha!!

Nu kom jag i alla fall precis hem ifrån syrran. Jag å lillan åkte dit på lite tacos och tv-mys till Så mycket bättre. Vilket härligt program asså.
Jag har haft det så gött, suttit i soffan och blivit ompysslad av min systerdotter som har killat mej på ryggen och masserat magen med olja å sånt gott. Underbara unge!! Precis vad jag behöver.

Har haft lite problem att gå idag då det trycker så förbaskat ner i ljumsken, jäkla jobbigt asså. Jag är så trött på att inte vara mej själv längre. Jag varken sitter eller ligger bra på nått sätt och står jag upp för länge blir jag sjukt trött i ryggen och typ andfådd. Härligt!!! Känns som att jag är en kraftigt överviktig gamling där kroppen håller på att säga upp sej. Men snaaaart, snart är det slut på detta. Då kommer jag att kunna sitta i soffan lite gött och även kunna andas normalt på samma gång. Hääärligt!!

Nu ska vi nog hoppa i säng. Lillan sover hos moster idag, hon ville absolut stanna kvar. Så jag lämnade cykeln där och blev upphämtad av prinsen. Gott!!


Sov gott nu alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0