Jag är ingen piggelin

Asså den här tröttheten tar kål på mej. Jag skulle nog kunna sova hur mycket som helst tror jag. Lägga mej ner och slockna när som. Känns bra, not!

När jag lämnat lillan på dagis i morse så gick jag raka vägen hem, slängde i mej en negerboll och slocknade på soffan. Haha, vilket liv man lever nu känner jag.

Om en timma ska jag vara hos barnmorskan i alla fall. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Önskar hon kunde säga till mej att nu kommer nog bebis snart, men vad vet hon om det. Haha!! Det känns för tillfället som att livet inte kretsar kring något annat än min tjocka mage och bebisen som ska komma...NÄR DEN SJÄLV BEHAGAR!!

*Det ringer på dörren*

Asså vad är det med dessa jäkla dörrknackare. Ibland kan det gå år utan att det kommer någon och nu bara under en veckas tid har det kommit två. Förra veckan kom det nån gubbe som erbjöd symaskinsservice, haha WTF liksom?? Och idag, inte mycket bättre. Nån religiös gubbe som plockade upp några blad ur sin lilla portfölj. Det handlade tydligen om "5 lögner om Gud" sa han. Aaahahahaha, jag tittade på honom med ögonbrynen uppe vid hårfästet, skakade på huvudet och sa NEJ TACK! Idioter, samma sak med dessa jäkla telefonförsäljare. JAG HATAR DOM!!!

Kommentarer
Postat av: cecilia

Du ser väldigt snygg o fräsch ut tycker jag, inte trött alls om jag skulle gissat ;)

Värre blir det gissar jag på :-p

2011-11-14 @ 16:15:33
URL: http://mammatillleon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0