Ovisshet, tack vare den dära askan.

Vulkanutbrott


Tänk vad saker kan ställa till det ibland. Här har man inte varit utanför landet på 5 år och när man väl gör ett tappert försök, då blir det minsann vulkanutbrott. Vad är oddsen liksom???

Det är ju helt otroligt vilket otur man kan ha. Jag hoppas för allt i världen inte att våra flyg blir inställt. Vet inte riktigt hur jag ska berätta för en liten förväntasfull tjej såna fall. Mitt hjärta kommer att brista av den besvikelsen jag kommer att få möta. Usch, det vill jag verkligen inte. Men vi får hålla hoppet uppe och packar i alla fall våra små väskor i hopp om att askan har blåst förbi tills imorgon förmiddag.

Om vi nu kommer iväg så blir det nog väldigt lugnt här i bloggen. Får se om jag kan hitta nått it-café eller nått som jag kan slinka in på för att uppdatera. Det kan nog bli rätt dyrt att blogga från mobilen.

Jaja om vi inte hörs imorgon, så får ni ha det gött. Tja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0