Barn är inga leksaker.

Kollar för tillfället på Uppdrag granskning. Hur fan kan man behandla barn på det viset. Vad är det dom letar efter hos folk som söker dessa tjänster. Att inte låta barnen få komma hem till mamma och pappa där dom antagligen kommer att få det bäst. Hur kan man bolla med en människa fram och tillbaka. Hur tror dom att det ska sluta. Nä fy fan säger jag bara. Jag blir så förbannad och det gör ont i hela hjärtat när jag tänker på att det är vanliga människor, antagligen även dom föräldrar, som hanterar detta så felaktigt. Usch!

Snart kommer man i alla fall förhoppningsvis på bättre tankar, bara klockan bli nio och det blir dags för veckans Grey's. Fast det slutar väl med att jag sitter och bölar till det också som vanligt.

För övrigt så har jag jobbat idag. Hoppade Zumban då jag kände att jag inte hade ork, jag var inte riktigt taggad heller för den delen. Så har bara tatt det lugnt i soffan nu ikväll.
Imon blir det tandläkaren. Usch, ingen favorit direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0