How will it be?

Men guuuuud!!!! Fan vad jag älskar TV, framför allt när det visas något så bra som Grey's Anatomy. Det är helt galet hur bra en tv-serie kan vara. Vad händer? Är hon med barn...med Mark?? Harrejä*lar!! Nu längtar jag till nästa veckas avsnitt. Kommer Torres att ta tillbaka Arizona eller ska hon skaffa familj med Mark?

Personligen så tycker jag ju att hon ska ta tillbaka Arizona på ett sätt, så kan dom uppfostra barnet tillsammans och även ha Sloan med på ett hörn. Eller, jag vet inte. Spännande!!!


Kommentarer
Postat av: Parre

Fast Sloan har redam tappat en uppväxt av sitt barn, och minigrey o sloan e på g.



Arizona är för självsäker för Torres och Torres vet inte själv vad hon vill.



Det JAG undrar över e Bailey??vad händer?får hon penis?

2011-03-25 @ 18:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0