13:e Mars

Har precis gjort mej en skål med stekta nudlar som jag kryddade med grön curry, riktigt mumsigt blev det. Lillan är hemma hos en kompis och leker och prinsen sitter vid tv'n och kollar nått program. Jag försökte smyga mej på lite försiktigt nyss, men det hade man ju inget för. "Scchhhh" fick jag tillbaka. 
Så då tänkte jag fylla på med lite bränsle medans jag surfar runt lite. Sen ska jag ta tag i tvätten. Ouff, det e inte lite tvätt heller. Varför gör jag alltid så? Så jäkla dumt att samla på sej en massa.

Imorgon är det dags att gå till jobbet igen, första gången på en vecka. Tänk en hel jävla vecka har jag varit sjuk och lillan också, det är inte likt nån av oss. Känner mej fortfarande inte helt okej asså, men va ska man göra. Jag måste ju jobba. Börjar bli tråkigt att gå hemma också.



En bild på lillan när vi var ute i solen för en vecka sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0